تسلط ارتش سوریه بر ساختمانهای مشرف به خطوط امداد رسانی تروریستها در جوبر در حومه دمشق و ادامه نبرد در جنوب حلب و بندهای آتش بس الحسکه از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

خطوط امداد رسانی تروریستها در «جوبر» زیر آتش/بندهای آتش بس الحسکه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، ارتش سوریه بر برخی ساختمانهای مشرف به خطوط امداد رسانی گروه موسوم به فیلق الرحمن در شهر جوبر در حومه دمشق مسلط شد.ارتش سوریه درگیری های شدیدی با گروههای مسلح در نزدیکی میدان الخماسیه داشت و طی آن شماری از افراد مسلح کشته شدند.
از سوی دیگر برخی منابع سوری به النشره گزارش دادند: بندهای توافق آتش بس در حسکه شامل تحویل زخمی شدگان و اجساد کشته شدگان، تبادل اسیران در ساعت ۹، توافق درباره بازگشایی جاده حسکه به قامشلی و راههای منتهی به اماکن محل استقرار ارتش در داخل شهر و خارج و آغاز بررسی وضعیت کارکنان ادارات دولتی در آن است.
در همین حال رسانه های ترکیه ای از اصابت سه گلوله خمپاره از اعزاز سوریه به شهر کلیس در جنوب ترکیه خبر دادند و اعلام کردند: این حملات تلفات انسانی به دنبال نداشته است و ارتش ترکیه بلافاصله اقدام به تقویت نیروها در مرز با سوریه در غازی آنتپ کرده است.
منابع سوری هم از ادامه گلوله باران مواضع داعش در شهر جرابلس از سوی توپخانه ارتش ترکیه خبر دادند.
در تپه ام القرع در جنوب حلب، ارتش سوریه مواضع خود را تثبیت کرد و تلاش گروههای مسلح به سوی این شهر را دفع کرد.
این درحالی است که برخی منابع از نبرد ارتش سوریه با گروههای مسلح در داخل دانشکده فنی هوایی در جنوب حلب خبر می دهند.
در حمص ارتش سوریه مواضع گروههای تروریستی و انبار مهمات آنها را در الحلموز و الفرحانیه هدف قرار داد. ارتش مرکز فرماندهی تروریستها در دیرفول در حومه حمص را نیز هدف قرار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.